NGP S531VHY B&S 675 önjáró fűnyíró terméktulajdonságok:
NGP hátsókerék hajtású önjáró fűnyíró, négyütemű Briggs&Stratton 163 cm3 motorral és 53 cm vágószélességgel. Motorja és vágószélessége a kimondottan nagy kategóriába tartozik. Ez a fűnyíró mulcsozó fűnyírásra is használható, a mulcsozóék tartozék. Mulcsozással lehet a legszebb gyepfelületet kialakítani, csökkenti a gazosodást is, viszont gyakrabban kell nyírni a füvet. Tartozék idom segítségével oldalkidodós fűnyíróvá is alakítható. A NGP S531VHY fűnyíró tolókarja teljes egészében összecsukható, gyorszáras, egyszerűen használható. Kengyeles kialakítású kapcsolóját jobb és bal kézzel egyformán lehet kezelni, egyik a gázkar, a másik a fűnyíró önjáró funkció, a tolókar puha, rezgéscsillapító bevonatú. Magasságállítása hét fokozatban, a fűnyíróházon központi karral állítható. Kerekei golyóscsapágyakon forognak, ez nagyobb terhelhetőséget jelent. Fűgyűjtője szövet anyagú, könnyű tárolni, telítettség jelzős. Első részére "gallytörő" ütközőcsövet szereltek, ez fogantyú is egyben. Ajánlott nagy területek, kertek, udvarok, telkek teljes fűnyírására.
NGP S531VHY B&S 675 önjáró fűnyíró műszaki adatok:
- Fűnyíró motor: Briggs&Stratton, 4 ütemű, OHV, 163 cm3
- Fűnyírás funkciók: fűnyírás fűgyűjtővel, mulcsozó fűnyírás, oldalkidobóssá alakítás és kaszálék egy sorba rendezés a fűnyíró mögött
- Fűnyírás szélesség: 53 cm
- Fűgyűjtő űrtartalom: 75 liter, telítettségjelzővel
- Kerekek: golyóscsapágyazottak, elöl 200 mm, hátul 280 mm átmérőjű
- Fűnyírás magasságállítás: központi karos, 7 fokozatban 30-80 mm között
- Súly: 39 kg
- Garancia: 1 év
Önjáró fűnyírók helyes használata:
A fűnyírót irányba állítjuk, behúzzuk a hajtás kuplungkarját és az elinduló egyenes vonalban haladó fűnyírót követjük. Irányt változtatni, vagy a fűnyírót hátrafelé mozgatni csak megállított fűnyíróval, szabadon futó kerekeknél szabad!
Magyarázat: Az önjáró fűnyírók merev hajtott tengelyűek, nem képesek kezelni a forduláskor, külső és belső kerék közötti, eltérő hosszúságú útvonalat. Ezért a hajtás közbeni fordulás a kelleténél jobban terheli a hátsó kerekeket, a tolókart, de legfőképpen a hajtómű alkatrészeit. De legnagyobb mértékben az előre forgó kerekekkel haladó fűnyíró hátrafalé rángatása terheli meg a fenti alkatrészeket.