NGP S 461VY B&S S450 önjáró fűnyíró terméktulajdonságok:
NGP hátsókerék hajtású önjáró fűnyíró, négyütemű Briggs&Stratton S-450 125 cm3 motorral és 46 cm vágószélességgel. Motorja és vágószélessége a közepes kategóriába tartozik. Ez a fűnyíró mulcsozó fűnyírásra is használható, a mulcsozóék tartozék. Mulcsozással lehet a legszebb gyepfelületet kialakítani, csökkenti a gazosodást is, viszont gyakrabban kell nyírni a füvet. Tartozék idom segítségével oldalkidodós fűnyíróvá is alakítható. Az NGP S461VY fűnyíró tolókarja teljes egészében összecsukható, gyorszáras, egyszerűen használható. Kengyeles kialakítású kapcsolóját jobb és bal kézzel egyformán lehet kezelni, egyik a gázkar, a másik a fűnyíró önjáró funkció, a tolókar puha, rezgéscsillapító bevonatú. Magasságállítása hét fokozatban, a fűnyíróházon központi karral állítható. Kerekei golyóscsapágyakon forognak, ez nagyobb terhelhetőséget jelent. Fűgyűjtője szövet anyagú, könnyű tárolni, telítettség jelzős. Ajánlott közepes területek, kertek, udvarok, telkek teljes fűnyírására.
A fűnyíró motort olajjal fel kell tölteni, és azt rendszeresen cserélni kell! Ajánlott az SAE-30 nyári olaj.
NGP S 461VY B&S S450 önjáró fűnyíró műszaki adatok:
- Fűnyíró motor: Briggs&Stratton, 4 ütemű, OHV, 125 cm3
- Fűnyírás funkciók: fűnyírás fűgyűjtővel, mulcsozó fűnyírás, oldalkidobóssá alakítás és kaszálék egy sorba rendezés a fűnyíró mögött
- Fűnyírás szélesség: 46 cm
- Fűgyűjtő űrtartalom: 60 liter, telítettségjelzővel
- Kerekek: elöl 180 mm, hátul 280 mm átmérőjű
- Fűnyírás magasságállítás: központi karos, 7 fokozatban 25-75 mm között
- Súly: 32 kg
- Garancia: 1 év
Önjáró fűnyírók helyes használata:
A fűnyírót irányba állítjuk, behúzzuk a hajtás kuplungkarját és az elinduló egyenes vonalban haladó fűnyírót követjük. Irányt változtatni, vagy a fűnyírót hátrafelé mozgatni csak megállított fűnyíróval, szabadon futó kerekeknél szabad!
Magyarázat: Az önjáró fűnyírók merev hajtott tengelyűek, nem képesek kezelni a forduláskor, külső és belső kerék közötti, eltérő hosszúságú útvonalat. Ezért a hajtás közbeni fordulás a kelleténél jobban terheli a hátsó kerekeket, a tolókart, de legfőképpen a hajtómű alkatrészeit. De legnagyobb mértékben az előre forgó kerekekkel haladó fűnyíró hátrafalé rángatása terheli meg a fenti alkatrészeket.